SERVIS A TECHNICKÁ POMOC

Servisná infolinka: +421 903 826 896

Požiadavky na servisný zásah počas záručnej doby a i po  nej je potrebné  smerovať na koncového predajcu zariadenia.

Pred nahlásením servisného zásahu  si  pripravte:

– kontaktné údaje  s adresou umiestnenia zariadenia
– druh zariadenia, výrobné čislo, rok výroby
– popis problému
– v prípade poruchy v záručnej dobe je potrebný aj doklad o zakúpení zariadenia

Pri nahlasovaní servisného zásahu je potrebné vždy vyplniť formulár pre nahlásenie poruchy.

Na stiahnutie tu: https://moderator.com.pl/content/files/3105b1247699b2fd1f14e7a04c304245_karta_zgloszenia_awarii-new_12.06.2018..pdf

Vo vyplnenom formulári sa vyžaduje čitatelný podpis  zákazníka.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Nákupný košík
Start typing to see posts you are looking for.
Obchod
0 ks Košík
Môj účet